יום שלישי, 24 בנובמבר 2015

מאיר סגל ממשרד עו"ד נועם קוריס כותב על הסכם שותפות בעייתי...

בס"ד

הסכם שותפות בעייתי

מאת מאיר סגל ממשרד עו"ד נועם קוריס

 רעיון עסקי גדול יניב רווחים בין אם תפעל לבדך ובין אם תפעל עם שותפים. ההבדל הוא שחלוקת העומס והנטל בשותפות עסקית יכולה להביא להצלחה גדולה יותר בזמן קצר יותר, אם כי מאידך יכולה להיות זאת קריסה של הרעיון כולו בשל אי התאמת השותפים.

חולצות לחתונה | חולצות מודפסות לחתונה
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/47192">אור שחר</a>


חולצות לחתונה מה לא ידענו עד עכשיו ואיך נבצע רכישה איכותית ומשתלמת?
מזל טוב! אתם בדרך הנכונה לחתונה מושלמת, נכון להיום המון זוגות שמתחתנים מנסים להביא אטרקציה יחודית לרחבה, כזו שתשנה את האווירה, תעשה שמח והכי חשוב תצטלם טוב ותשאיר מזכרת גם למתחתנים וגם לאורחים, נכון להיום כאשר מגוון האטרקציות הוא כל כך גדול הבחירה נעשתה קשה יותר ויותר, זוגות מתלבטים באיזו אטרקציה לבחור אבל מצד שני רוצים שתהיה במחיר מספיק טוב כדי שיוכלו להרשות לעצמם אותה, כאשר אנו מדברים על חולצות לחתונה אנחנו צריכים לזכור כי האיכות של החולצה היא קריטית, נניח שרכשתם חולצות לחתונה אצל ספק כזה או אחר והחולצה לא באיכות טובה מה שיקרה במהלך הערב שאנשים פשוט לא יוכלו ללבוש אותה מאחר ולא יהיה להם נוח, מנגד חשוב מאוד לחשוב על דבר נוסף שהוא - רחבת הריקודים בחתונה או בכל אירוע אחר מלאה באנשים שקופצים ורוקדים בהנאה מה שיוצר הרבה חום והזעה אצל גברים ונשים כאחד לכן חשוב מאוד לרכוש חולצות לחתונה שעשויות מבד דרייפיט מנדף זיעה, גם אינו משאיר כתמי זיעה וגם אוורירי באותה המידה.
אז איך נדע איזה ספק לבחור? 
פשוט מאוד, חולצות לחתונה בוחרים בראש ובראשונה לפי איכות הבד, שימו לב שלא מוכרים לכם חולצות כותנה או כל חולצה אחרת שלא הולכת לספק לכם את המטרה שאליה אתם שואפים, מנגד חולצות לחתונה איכותיות נמדדות בכמות הדגמי הדפסה שנותנים לכם אפשרות לבחור, קטלוג דוגמאות גדול יקנה לכם את האפשרות לגוון ולהיות ייחודיים, בנוסף ספק חולצות לחתונה רציני יתן לכם את האפשרות לעצב עבורכם עיצוב אישי שאתם בוחרים, זיכרו החולצות המיוחדות ביותר הן פרי המחשבה האישי שלכם וכמובן תואם להומור הפרטי שלכם.
חולצות מודפסות לחתונה המחיר
מחירם של חולצות מודפסות לחתונה ב 2015 הינו 25-35 ש"ח לחולצה כולל ההדפס אצל חברות המספקות שירותים אינטרנטיים, לעומת זאת אם תגשו לקניון או לחנויות פרטיות ותבקשו חולצות מודפסות לחתונה תופתעו לגלות כי המחיר עומד על כ 45-55 ש"ח לחולצה, מדוע יש הבדל כה משמעותי במחיר? התשובה די פשוטה, חנויות ברחובות מרכזיים או בקניונים משלמות שכירות מאוד מאוד גבוהה ובנוסף ההוצאות שלהם הן גבוהות מהרגיל, ספקים המציעים חולצות מודפסות לחתונה וממוקמים במחסנים או במשרדים קטנים יכולים להרשות לעמם למכור חולצות לחתונה במחירים נמוכים וטובים יותר וברוב המקרים איכות המוצרים, השירות ומהירות ההכנה תהיה אצל אותם ספקים טובה יותר מאשר בעלי החנויות ברחובות מרכזיים או בקניונים.
בנוסף אם אתם רוצים לחסוך כסף ומחפשים חולצות מודפסות לחתונה כדאי לכם לדעת כי מרבית הספקים נותנים אופציה למשלוח עד בית הלקוח בתוספת תשלום סימלי, מה שיחסוך לכם הרבה זמן כאבי ראש והכי חשוב כסף.
מה הכמות הדרושה לאירוע ?
אירוע 200-300 אורחים - קודם כל תלוי בתקציב, אם התקציב שלכם נמוך אנו נמליץ לאירוע מסוג זה לקחת בין 5 ל 10 חולצות לחתונה.
אירוע 300-450 אורחים - כפי שכבר ציינו קודם הכל ענין של תקציב אבל לאירוע מסוג זה יתאימו בין 10 ל 15 חולצות, קומץ חברים קרובים ומשפחה.
לסיכום
קוראים יקרים, שימו לב מול מי אתם עובדים, חפשו את הספק האיכותי ביותר, עם המחיר הטוב ביותר, כמו כן עם קטלוג הדוגמאות הגדול ביותר שיאפשר לכם להיות ייחודיים, בנוסף ספק חולצות לחתונה שיאפשר לכם ליצור עיצוב ייחודי לטעמכם ובסוף קיראו קצת המלצות וביקורות בכל זאת מדובר בסכום לא קטן, אנו מקווים כי המאמר הזה יעזור לעשות לכם סדר בראש וכמובן יתרום לכם להגיע לתוצאה סופית מושלמת.

טנגו אירועים, החברה המובילה בארץ לאטרקציות באירועים.
תוכלו ליצור איתנו קשר גם בנייד 054-787-2995 וגם באתר האינטרנט שלנו.
קישור לקטלוג - חולצות מודפסות לחתונה 

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175573'> articles.co.il</a>
האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי

אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה