יום שבת, 24 באוקטובר 2015

גישור בגירושין מאת משרד עו"ד נועם קוריס...

בס"ד
גישור בגירושין מאת מאיר סגל, משרד עו"ד נועם קוריס

זוגיות היא נושא סבוך ומורכב, ברגע שמחליטים לפתוח בתהליך גירושין שוכחים את הסיבות שלשמן הזוג החליט מלכתחילה ליצור שותפות זוגית והקמת תא משפחתי משותף.

גישור זוגי מעניק לצדדים תמונה אובייקטיבית בנוגע למציאות החדשה שנוצרה בתוך הזוגיות. כאשר זוג מחליט לפנות למגשר מוסמך הוא מעניק את הסמכות לגורם צד שלישי ניטראלי, שיש בידיו את הכלים המקצועיים למצוא את עמק השווה ולהוביל תהליך אשר בסופו כולם יוצאים מנצחים.
לרוב זוגות שנקלעו למצב של הליך גירושין מפתחים צורך בנקמה, שחרור כעס בלתי נשלט, וכדומה.. כל אלו נובעים מאבדן השליטה במציאות הקיימת, ואין להם בסיס עובדתי שיש בכוחו להוביל למקום מתוקן וטוב יותר.
על ידי הליך גישור זוגי ניתן לבאר את התמונה ולגרום לצדדים לחשוב בשיקול דעת ובהיגיון, עד לניסוח הסכם גישור שעתיד לקבל תוקף משפטי משופט לענייני משפחה בבית המשפט.
גם בתי המשפט וגם בתי הדין הרבנים ממליצים לפנות למגשר טרם הליך המשפטי.
בין בני זוג מתגרשים עלולים לקבל פנים מכוערות מאוד, אפילו בני אדם שנחשבים לשקולים ואחראיים עלולים לפעול ולעשות מעשים שלא משקפים את מהותם ודרכם בחיים, כל זה נובע מחמת ההרגשה שהוא הנפגע, הוא לא מוכן לראות את הצד השני, דבר שבדיעבד הם כמובן יתחרטו שעשו, ואף יאלצו לשאת בתוצאות שנגרמו כתוצאה ממעשים אלו, והנפגע הגדול .
גישור זוגי מתחיל באפיון מקיף של תמונת המצב המשפחתית/זוגית, ובירור הנושאים ששנויים במחלוקת בין בני הזוג. כאשר מעורבים ילדים משותפים בתמונה, טובת הילד באה לפני הכל, דבר שבני הזוג מודעים אליו ואף רוצים בו מטבע הדברים.
מניסיוני בתחום ראיתי מקרים שהחלו במריבה נוראית ונתק מוחלט ונגמרו בשלום בית והחזרת הסדר על קנו. מצד שני, ראיתי גם מקרים בהם הגישור היה קשה ומורכב, לרוב כמעורב כסף ורכוש בעל ערך רב, אך גם במקרים קלים וגם במקרים קשים - על ידי גישור זוגי וניהול הסכסוך בידי גורם צד שלישי ניטראלי ומוסמך לעסוק בנושא, בסופו של דבר המחלוקת נפתרת על הצד הטוב ביותר.
ולכן מומלץ לפנות ליעוץ זוגי טרם פנייתם של בני הזוג לערכאה שיפוטית, פעמים רבות זה מאוחר מדי ולכן לפני שפונים להליך משפטי כדאי מאד לנסות שלום בית.
אודות משרד עו"ד נועם קוריס:

מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה