יום שני, 28 בדצמבר 2015

השלכות שווי שימוש ברכב מאת משרד עו"ד נועם קוריס...

בס"ד
השלכות שווי שימוש ברכב
מאת מאיר סגל משרד עו"ד נועם קוריס

עו"ד נועם קוריס בפייסבוק
עו"ד נועם קוריס ביוטיוב
עו"ד נועם קוריס בטוויטר
עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס
עו"ד נועם קוריס, קבוצת עורכי דין בפייסבוק
עו"ד נועם קוריס בבלוגר
עו"ד נועם קוריס בלינקדין
עו"ד נועם קוריס בקפה דה מרקר


 לאחרונה אנו עדים לחידוש הויכוח בין האוצר לבין המעבידים וחברות הליסינג בדבר גובה שווי השימוש ברכב אותו יש לזקוף במשכורות בעלי הרכב הצמוד במשק.

מה הוא שיווק  - חלק א'
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/29140">יוסף קאלימי</a>
מבוא לשיווק


מהו שיווק ?
1 - שיווק הוא פיתוח רעיון לגבי מוצר או שירות אריזתו והובלתו ללקוח
2 - ניהול הביקוש
הטעות הנפוצה שכולם נופלים בה היא לחשוב ששיווק הוא פרסום זוהי טעות כי השיווק לא מסתכם רק בפרסום
במילים אחרות שיווק הוא מערכת חשיבה מסגרת כללית ורחבה בדבר קבלת החלטות וביצוע פעילות שקשורות ל מס' דברים :

מהו המוצר או השירות שאנו מציעים ומתן מידע מדויק ככל הניתן ודבר שני למי הוא מיועד ? מה הוא קהל היעד ? ואיפיונו לפי קהל היעד כגון דמוגראפיים הכנסה מה הוא מקום המגורים מה ההכנסה שלהם מה הם אוהבים ועוד

זה המקום לציין שקשה להצליח בשיווק בלי הגדרה מדויקת ומפולחת של קהל היעד  במילים אחרות אם נמכור לכולם בעצם לא מכנו לאף אחד
2. מה ההצעה במסגרת הוא מוצע ? לדו' מה המחיר המיוחד מה תנאי התשלום שאחרים לא מציעים בונוסים מצורפים ועוד
3  מה מבדיל אותנו מהמתחרים שלנו ? וזה לאו דווקא במוצר או השירות - זה יכול להיות בונוסים תנאים משופרים קהל יעד קצת שונה ועוד
4.  מה הם הערוצים בהם אנו רוצים לחשוף בפני קהל היעד ? וכאן הכ וונה לערוצי הפרסום השונים כגון טלויזיה באנרים פרסום בפייסבוק פרסום ממומן בגוגל אדוורד ניצול מקסימאלי של ערוצי השיווק כדי להגיע לכמה שיותר לקוחות ובנוסף מסר חוזר ונשנה על מנת לפמפם להם שוב ושוב עד לקבלת החלטה אצל קהל היעד
5. עיצוב חווית הלקוח והכוונה היא לעצב חויה בלתי נשכחת ללקוח שישאיר לו טעם של עוד ומתחילה בחשיפה למסרים איכותיים ויפים רכישה נוחה וקלה קבלת שירות מעולה וכיפי וכל הקשות לחוית הלקוח על מנת להשביע את רצונו
6 . מינוף המידע על הלקוחות או המתעיניים לדו' לשלוח להם מסרים בדואר אלקטרוני
7 . מיתוג אריזה של הכל והכולל מה חושבים עלינו קהל היעד האם חושבים עלינו חיובי היכרות עם מי אנו עובדים ואיך אנו מצטירים בעיניהם
הנושא של המיתוג הוא קריטי להצלחה מפני שהוא פרמטר שלנו וזהו הפנים שלנו כלפי קהל היעד גם באוף ליין וגם באון ליין
זהו רק מבוא לשיווק כמובן שנושא השיווק רחב מאוד והדגש כמובן לשיווק באינטרנט בדגש על הרשתות החברתיות מהם היסודות לשיווק באינטרנט שיווק מתקדם בדואר אלקטרוני אותם נלמד בחלקים הבאים

שלום לכם הגולשים, כאן יוסף קאלימי  שמחתי לכתוב לכם. רבותי, רוצים אתר? מה, אין לכם אתר??? http://www.ykl.co.il  

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175589'> articles.co.il</a>
האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס








אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה