יום שני, 11 בינואר 2021

איך למצוא מידע משפטי ברשת, שיעזור גם לכם!

 מתברר שאנחנו אוהבים מאוד לגלוש לאתרי מאמרים משפטיים הנמצאים ברשת. כידוע, ישראלים אינם אוהבים להיות פראיירים והם מנצלים את הרשת ואת מאגרי המידע העצומים שלה, כדי למצוא תשובות לשאלות המשפטיות המטרידות אותם, כל זאת ללא עלות, ללא טרחה ומכל מכשיר זמין

אך האם באמת ניתן לסמוך על המידע המשפטי המופיע ברשת? האם כל תשובה שאנו קוראים אותה באתרי מאמרים משפטיים, היא מוסמכת? עדכנית? איך נדע אם האתר שנכנסנו אליו הוא אתר מהימן?

מגלישה לאתרי מידע משפטיים ותיקים עולה תמונה די עגומה. מרבית האתרים אינם מעודכנים מיום עלייתם לאוויר, הגלישה בהם אינה נוחה למשתמש שמבזבז זמן רב כדי למצוא את מה שחיפש, ואם רצית להמשיך ולהתייעץ עם העונה באתר, נתקלת במעטה של אנונימיות שאינו מאפשר לך, לדעת מי ענה והאם ניתן לסמוך עליו.

מאוכזבים? בשביל זה אנחנו כאן!

אתר מאמרים משפטיים חדש שזה עתה עלה לאוויר, מנסה לשנות את המוסכמות ולהציב רף גבוה מאוד של אמינות ומקצועיות, באופן שגם אתם תדעו שיש על מי לסמוך.

האתר ושמו Legal Articles בנוי בצורה ידידותית מאוד למשתמש כך שכל נושא ותחום משפטי, מוצגים באופן בולט לעין החוסך זמן רב של חיפושים. ומי שעומד מאחורי אתר זה, הוא חברנו  עו"ד אדי סוברי, שאותו אני מכירים כבר מהאתר המשפטי המצוין והוותיק לואופורום - אתר הפורומים המשפטיים, וכן אדי סוברי בפודקאסט מה הקייס.

אז מה נוכל למצוא באתר? ספרייה מגוונת של מאמרים משפטיים שכל אחד מהם נותן ערך מוסף גבוה לגולש. רוצים דוגמאות? בבקשה: חשבתם להגיש תביעה ייצוגית? עו"ד נועם קוריס ילמד אתכם איך עושים זאת. נפגעתם בתאונת דרכים בדרך לעבודה? עו"ד ערן אלזם ידאג שתדעו מהן זכויותיכם. לא הכניסו אתכם לפאב בגלל גילכם? עו"ד ליאור חייק יברר האם קופחתם. ועוד שפע של מאמרים מרתקים, עדכניים והכי חשוב, שמו של עורך הדין ודרכי ההתקשרות איתו, מופיעים בצורה בולטת.

נהניתם לקרוא את המאמר? לא פלא. כל מאמר באתר עובר עריכת לשון יסודית ע"י צבי מונדשיין, עורך דין ועורך לשון מוסמך, שדואג  לכך שהמאמרים ייכתבו בלשון ברורה, תקנית ובהירה, כדי שלכם הגולשים, יהיה קל להתמצא ולהבין את הנאמר. ואם תרצו לדעת עוד על כתיבה תקנית, חפשו ברשת את שמו של עו"ד מונדשיין, ובוודאי תיתקלו באחד ממאמריו הרבים או בשירות הייחודי שהוא מציע לעורכי דין – מיקור חוץ של כתיבה משפטית ועריכה אקדמית.

אז איך למצוא מידע משפטי ברשת שיעזור גם לכם? שתי מילים:Legal Articles!

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה