יום רביעי, 12 בינואר 2022

הפקיר נפגעים בזמן פסילה, כתב אישום ומעצר

 פרקליטות מחוז דרום (פליל) הגישה לבית המשפט לתעבורה באשדוד כתב אישום נגד צעיר בן 26, אשר בהיותו נוהג בזמן פסילה, גרם לתאונת דרכים באשדוד והפקיר שני נפגעים, מבלי שעמד על תוצאות התאונה והזעיק עזרה.

כתב האישום מיחס לנאשם ביצוע עבירות של הפקרה אחרי פגיעה, נהיגה בזמן פסילה, נהיגה בדרך בקלות ראש או ברשלנות ועבירות נוספות לפי תקנות התעבורה.

ועוד כמה מאמרים:

·  העירייה שינתה מדיניות והפרה הסכם – מה קבע בית המשפט ?

·  בג"צ סירב להורות על פתיחת חקירה פלילית נגד רוה"מ בנימין נתניהו

·  מאסר על תנאי ועבודות שירות בגין הסתה נגד כוחות הבטחון

·  עד המדינה ארכי פושע, עבירות שביצע בארה"ב הובילו לגיוסו כסוכן FBI

·  ניסה להבריח סמים באמצעות משלוח בדואר ישראל ויישאר במעצר עד תום ההליכים

·  כבוד השופטת מיכל אגמון-גונן בין המועמדים לתפקיד הי...

·  כתב אישום בפרשת ספאם, עוקץ והתחזות לחב' דואר ישראל

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד אבי ביטון, הנאשם מרק לנקין (26) מאשדוד, נהג בתאריך 1/1/22 בשעות הבוקר ברכבו באשדוד, כאשר הינו כאמור בזמן פסילה ולצידו ישבה אישה. בהגיעו ליציאה ממנהרה, לא שמר מרחק ופגע ברכב אחר, בו ישבו שני נוסעים. עקב הפגיעה, הרכב הסתובב ופגע בחומת אבנים, הנאשם פגע בו שוב, עד שהוא הסתובב נגד כיוון התנועה בנתיב. על אף הפגיעה ברכב, הנאשם לא עצר את נסיעתו על מנת לעמוד על תוצאות התאונה ולהזעיק עזרה, אלא האיץ את רכבו והמשיך בנסיעתו, תוך שהוא עוקף את הרכב הניזוק.

כתוצאה מהתאונה, הנהג והנוסעת ברכב נחבלו חבלות קלות ופונו ע"י כוחות מד"א לביה"ח ברזילי להמשך טיפול. 

הפרקליטות הגישה לבית המשפט בקשה לעצור את הנאשם ולפסול את רשיון הנהיגה שלו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשות המעצר והפסילה צוין, כי לנאשם עבר תעבורתי הכולל 53 הרשעות בגין נהיגה תחת השפעת משקאות משכרים, נהיגה בזמן פסילה, פקיעת רישיון ועוד. כמו כן, לחובתו הרשעה בעבירת סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה, בגינה נידון ל- 50 חודשי מאסר ופסילה.

בית המשפט האריך את מעצרו של הנאשם עד להחלטה אחרת.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה