יום רביעי, 2 בדצמבר 2015

חוק לשון הרע בישראל מאת משרד עו"ד נועם קוריס ושות'...

בס"ד

חוק לשון הרע בישראל

מאת מאיר סגל משרד עו"ד נועם קוריס

עיקרי חוק לשון הרע בישראל

החוק המרכזי העוסק בדיני לשון הרע הוא חוק איסור לשון הרע, התשכ"ה-1965.


איך לשלוח דיוור עסקי ב- 30 דקות
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/1605">לילך כרמון</a>


כמנהל שיווק שמשאבי הזמן שלו מוגבלים, ומעוניין להוציא דיוור עסקי, כדי להגדיל את המכירות באמצעות אינטראקציה עם הלקוחות, ישנם שלושה טיפים שתוכל ליישם כדי להתחיל לשלוח דיוור עסקי ללקוח תוך 30 דקות בלבד.

 דיוור עסקי: מה המסר שלך ללקוח

למה זה חשוב? אם זמננו קצר, חשוב להתמקד במסר שרוצים להעביר. עיצוב וסגנון יכולים הם חשובים, אבל המסר הוא שובר השוויון.
מה האפשרויות? אין לכם זמן? פשוט כיתבו דיוור 'לבן', בשורות ממוקדות ותמציתיות.  התחילו תמיד מהצגת הבעיה מנקודת הראות של הלקוח. אם למשל אתם רוצים למכור לו את שירותי הנהלת החשבונות שלכם, אל תפתחו בהצגת המוצר 'חדש! הנהלת חשבונות אישית ומקוונת', אלא כיתבו את הבעיה: 'נמאס לכם לשלוח בפקס את כל החומרים? אין לכם זמן לטפל באיסוף הניירת?' ואז הציגו את הפתרון שלכם, במונחי תועלת ללקוח: 'חדש' – שירותי הנהלת חשבונות במייל. 
טיפ חשוב: כדי לשבוא את מחסום האמון, רצוי להציע ללקוח שירות חינמי, מוצר כלשהו שיעזור לו, למשל: גליון שיעזור לו לנהל את החשבונות או מאמר מקצועי כגון: '10 טיפים לניהול החשבונות שלך בצ'יק'.


דיוור עסקי: דרכים ליצירת קשר

למה זה חשוב? כתבתם את המסר? עברו כבר 15 דקות. עכשיו תשומת הלב צריכה להיות לכמה שיותר דרכים ליצירת קשר עבור הלקוח. 
איך עושים את זה? מוסיפים לינק באמצע – למאמר שאתם רוצים שיורידו, לכלי ניהול החשבונות שאתם נותנים בחינם או להרשמה לוובינר ולינק בסופו – לאותו המקום (יש אנשים שקוראים עד הסוף ואז מקליקים ויש אנשים שממהרים להקליק ולא קוראים עד הסוף). למטה בסגיר של המייל דואגים ליהיו לינקים לכל מי שרוצה לדעת עליכם עוד: צור קשר באתר, עמוד הבית, כרטיס פייסבוק, אינסטגרם וכל מקום אחר שרלבנטי. אנשים שונים מקליקים על לינקים שונים ולכן חשוב שיהיו בפניהם כל האפשרויות.
טיפ חשוב: אם אין לכם זמן לכתוב את אותו מאמר, תוכלו להפנות למידע מסוגים שונים, ואפילו להפנות למידע שזמין ברשת (חדשות מתחומכם למשל, כמובן עם קרדיט לכותב), ובלבד שהוא יגרום ללקוח להבין למה הפתרון של הבעיה שלו נמצא אצלכם.

 דיוור עסקי: מעקב דיוורים

למה זה חשוב? אז כתבנו את המסר בדיוור, הוספנו דרכים ליצירת קשר ונותרו לנו 5-7 דקות. מה אנחנו ממליצים? השתמשו בזמן שנותר כדי לבחון את תוצאות הדיוור  
איך עושים את זה? התחילו מהמדדים הפשוטים – כמה מיילים נשלחו, כמה הגיעו, ואז תדעו כמה תיבות שגויות יש לכם. בידקו את כמות ההקלקות על כל לינק ששמתם. אם יש לכם רשימה גדולה וההקלקות נחלקו בין לינקים שונים, תוכלו לשלוח דיוור המשך לקבוצות השונות של המקליקים – מי שהקליק על הוובינר יקבל דיוור המשך שונה ממי שהקליק על צור קשר.
טיפ חשוב: ניתן לבצע A/B testing כלומר, לשלוח את הדיוור בוריאציות שונות A  ו- B למדגם מהרשימה הכללית ובכך בעצם לנתח את מפת ההקלקות לפני המשלוח ולטייב את הדיוור לפני המשלוח.

התחילו לדוור דיוור עסקי במהירות, וכך תתחילו לצבור מידע ונסיון שיעזור לכם לשפר את ביצועי הדיוור מפעם לפעם. לקבל מידע מקיף בנוגע לדיוורים אנחנו מזמינים אותך להוריד את 'המדריך למשלוח דיוור מנצח' המקיף את כל העובדות שצריך לדעת כדי לשלוח דיוור עסקי מנצח.

לילך כרמון, שותפה ומנהלת ב'מאה הימים', שירותי ניהול שיווק חיצוני לעסקים. היכנסו לאתר מאה הימים ומלאו שאלון אבחון שיווקי קצר וקבלו את התוצאות בחינם ומיידית לתיבת המייל www.100days.co.il 

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175574'> articles.co.il</a>
האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס
·          









 

 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה