יום רביעי, 30 בדצמבר 2015

ערבות מוסווית מאת משרד עו"ד נועם קוריס...

בס"ד

ערבות מוסווית 
מאת מאיר סגל ממשרד עו"ד נועם קוריס ושות'
עו"ד נועם קוריס בפייסבוק
עו"ד נועם קוריס ביוטיוב
עו"ד נועם קוריס בטוויטר
עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס
עו"ד נועם קוריס, קבוצת עורכי דין בפייסבוק
עו"ד נועם קוריס בבלוגר
עו"ד נועם קוריס בלינקדין
עו"ד נועם קוריס בקפה דה מרקר

המאמר מנתח באופן משפטי את אחת התופעות המכוערות בעולם העסקים: שרבוב שורת ערבות אישית למסמך שאיננו משפטי, כי אם מסחרי גרידא (חשבונית מס וכו')
פיתוח מיומנויות נהיגה עם טרקטורונים חשמליים
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/47203">שי שץ</a>
פיתוח מיומנויות נהיגה עם טרקטורונים חשמליים

מהי הדרך הטובה ביותר לפתח אצל אדם צעיר מיומנויות נהיגה, לפעמים אפילו עוד לפני שהוא מקבל רישיון? צריך כמובן לספק לו צעצוע המדמה כלי רכב שהוא יוכל לנהוג בו בפיקוח מדריך, הורה או מבוגר אחראי.
אחד מהכלים החשובים ביותר, הוא הטרקטורון החשמלי. הטרקטורונים החשמליים מגיעים במגוון רחב יחסית של דגמים וגדלים, והם בטוחים מאד להפעלה. הם מצוידים בכמה מנגנונים שמצד אחד מתאימים לילדים צעירים במגוון רחב של גילאים, אך מהצד השני מקנים חוויית נהיגה משמעותית מאד, ואף מהנה. 
איך הטרקטורונים הללו עובדים?
בכדי להבין כיצד טרקטורונים חשמליים מקנים מיומנויות נהיגה, צריך כמובן להביט על אופן הפעולה שלהם. הטרקטורונים עצמם פועלים על בסיס מנוע חשמלי נטען, ומבחינת ההפעלה, ישנה מצערת גז וידית בלימה.
אחד מהדברים שמקנים שליטה נוחה כל כך בטרקטורון החשמלי, אלו הם הגלגלים שלו. הגלגלים של טרקטורונים חשמליים איכותיים הם גדולים מאד ורחבים במיוחד. בנוסף, בטרקטורונים חשמליים מתקדמים, קיים גם דיפרנציאל אחורי אשר מאפשר שליטה מלאה על הטרקטורון - גם בפניות חדות במיוחד - וזאת על מנת למנוע התהפכות הטרקטורון.
אחד הדברים שמבטיחים את גרף הלמידה, הוא המהירות של הטרקטורון החשמלי. הטרקטורונים הללו מגיעים עם הגבלת מהירות לשמונה קמ"ש. לכן, הדבר יכול להתאים גם לילדים בחלק גדול מהמקרים, וניתן לרכוב עם הטרקטורונים הללו בשטח פתוח ללא כל חשש.
בנוסף - יש חשיבות לבטיחות. חלק מהטרקטורונים המיועדים לרוכבים הצעירים יותר מותקנת דוושת דריכה המחייבת את המשתמש ללחוץ בעזרת הרגל כדי להפעיל את הטרקטורון. דוושת הדריכה היא אביזר בטיחותי מהמעלה הראשונה שמאפשר למשתמש להפעיל את הטרקטורון רק כאשר הוא יושב עליו ולוחץ בעזרת הרגל על דוושת הדריכה. אלמנט בטיחותי נוסף הקיים בחלק מהטרקטורונים הוא קיומו של חיישן המפסיק את פעולת המנוע בעת לחיצת על ידית הבלם.
יתרה מזאת, יש להדגיש כי חלק ניכר מהדגמים של טרקטורונים חשמליים, מגיעים יחד עם שלט רחוק. השלט יכול להיות בידיו של אדם מבוגר, אשר יכול להחליט כעת באיזה מצב יהיה הטרקטורון - האם יש לכבות אותו, האם יש לעצור אותו ,וכיו"ב. כאשר מקנים לאדם צעיר מיומנויות נהיגה, חשוב כמובן שיהיה מישהו שצמוד אליו עם שלט, וישגיח עליו.
לבסוף, נדגיש, שזו יכולה להיות גם חוויה. טרקטורוני שטח חשמליים, בנוסף להיותם מקנים מיומנות נהיגה, גם מהווים הנאה ומאפשרים לילדים להצטרף להוריהם לרכיבת השטח המסעירה.

אם אתם מעוניינים בטרקטורון חשמלי איכותי בכדי להקנות למישהו מיומנויות נהיגה, או פשוט כדי ליהנות עם הילדים מרכיבת שטח מסעירה, אתם מוזמנים לפנות לחברת טייגר מוטורס - Tiger Motors. נשמח לעזור לכם, וגם להמליץ לכם על הדגמים המובילים שלנו. 08-6898980

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175597'> articles.co.il</a>



האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה