יום ראשון, 27 בדצמבר 2015

תביעה בסכום לא קצוב להוצל"פ לא תזכה לתשלום שכ"ט מאת משרד עו"ד נועם קוריס...

בס"ד

תביעה בסכום לא קצוב להוצל"פ לא תזכה לתשלום שכ"ט מאת מאיר סגל משרד עו"ד נועם קוריס ושות'

עו"ד נועם קוריס בפייסבוק
עו"ד נועם קוריס ביוטיוב
עו"ד נועם קוריס בטוויטר
עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס
עו"ד נועם קוריס, קבוצת עורכי דין בפייסבוק
עו"ד נועם קוריס בבלוגר
עו"ד נועם קוריס בלינקדין
עו"ד נועם קוריס בקפה דה מרקר


"תובע שהגיש לבית המשפט תביעה, אותה יכול היה להגיש ישירות להוצאה לפועל, לא יהיה זכאי שייפסק לזכותו שכר טרחת עו"ד בשל תביעתו, תהא כותרת התביעה אשר תהא, ואין נפקא מינה אם היא הוגשה בסדר דין מקוצר אם לאו ". להלן ביאור פסק הדין.


למה צריך לצפות מחברת ניקיון?
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/47000">רותם שמואלי</a>


שמעתי מישהו אומר שהיום האהוב עליו בשבוע הוא היום שלמחרת היום בו המנקה שלו ניקתה את הבית. הבית מבחינתו מריח נהדר, הבית נקי ויש אווירה טובה וחיובית מרחפת באוויר. עם זאת, זה לא בהכרח ככה אצל כולם כי צריך לדעת איך לבחור את חברת הניקיון המתאימה לבית שלכם וצריך לקחת בחשבון כמה גורמים, בעוד ששירותי ניקיון נראים כאילו הם יכולים לעשות הכל, לא תמיד הם עושים את זה כברירת מחדל בתקציב, מה שהם בדרך כלל עושים זה:

ניקיון של לכלוך וחוסר סדר בסלון, במטבח, בשירותים ובחדרים.
שאיבת אבק.
שטיפת הרצפה.
הצעת המיטות.
ניקוי מאבק של כל מיני רהיטים.
ניקוי חלונות.

עם זאת, חלק מהחברות מחשיבות את הדברים שרשמנו כניקוי 'מעבר' וכל מה שקשור לניקוי יסודי ביותר עולה בתוספת תשלום. ולכן חשוב מאוד לברר עם חברת הניקיון מה הם עושים בדיוק וכמה זה עולה כדי שלא יהיו בהפתעות בהמשך. אך סך הכל מה שאתם צריכים לברר מראש אלו הדברים האלו.
תדירות – ברור שזה משנה את התקציב, אתם צריכים שחברת הניקיון תשלח עובד \ עובדת כל יום בשבוע או רק בתדירות של פעם \ פעמיים בשבוע? אפשר אפילו פעם בחודש, תלוי מה מסכמים מראש.
מחיר – כדאי לעשות השוואת מחירים עם כמה חברות כדי להבין פחות או יותר מה המצב בשוק. מה שכן, מי שנותן מחיר גבוה, לא תמיד שווה את זה ומי שנותן מחיר נמוך יכול לעשות עבודה גרועה או מאכזבת, בחרו משהו שפוי.
רישיון – דבר חשוב מאוד שצריך לקחת בחשבון הוא שלחברת הניקיון יש רישיון לעסוק בתחום. תתפלאו לדעת שיש עסקים לא כשירים ולא רשומים שעושים כסף ולא בהכרח עושים את העבודה כמו שצריך.
וותק וניסיון – הדרך הטובה ביותר לדעת אם עסק הוא עסק טוב ושווה הוא לראות מה הוותק של העסק. עסק ששרד יותר זמן כנראה עשה זאת מסיבה כלשהי, בחברת ניקיון וותיקה יודעים איך לעבוד בצורה מסודרת וזה משהו שהם למדו במהלך השנים.
חומרים – בחברות טובות משתמשים בחומרים טובים ואיכותיים. חומרים איכותיים לסביבה צוברים יותר פופולריות וגם לעתים חברה שבה משתמשים בחומרים זולים או לא מתאימים לרהיטים אותם מנקים יכולים לגרום יותר נזק מאשר תועלת.
אקסטרה – תבדקו עם החברה אילו עוד שירותים או מספקת, אם למשל יש לכם שטיח מיוחד בבית שאתם רוצים שיזכה לעבודה נוספת אולי כדאי שתקחו חברה שמנקה שטיחים כי חבל לפצל את העבודה הזאת ל-2 חברות כשאחת מהן לא עוסקת בשטיחים.


בהצלחה!

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175588'> articles.co.il</a>
האמור אינו מהווה תחליף ליעוץ משפטי
אודות משרד עו"ד נועם קוריס ושות'
·          
מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד 
נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד 
נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה