יום ראשון, 20 בדצמבר 2015

גישור בגירושין מאת משרד עו"ד נעום קוריס...

גישור בגירושין מאת מאיר סגל, משרד עו"ד נועם קוריס
                      עו"ד נועם קוריס בפייסבוק
·                     עו"ד נועם קוריס ביוטיוב
·                     עו"ד נועם קוריס בטוויטר
·                     עו"ד נועם קוריס בגוגל פלוס
·                     עו"ד נועם קוריס, קבוצת עורכי דין בפייסבוק
·                     עו"ד נועם קוריס ב pinterest.com

זוגיות היא נושא סבוך ומורכב, ברגע שמחליטים לפתוח בתהליך גירושין שוכחים את הסיבות שלשמן הזוג החליט מלכתחילה ליצור שותפות זוגית והקמת תא משפחתי משותף.

אתרים שאסור לפספס בניו יורק!
נכתב על ידי <a href="https://www.articles.co.il/author/44334">דניאל  רייכר</a>



בדרך כלל שאנו מגיעים לניו יורק, אנו מגיעים לזמן קצוב, מגיעים לחופשה להינות מהעיר שהיא כבר הרבה מעבר לעיר, היא מיתוס, מרכז העולם, ניו יורק היא השראה והיא ניצבת ראשונה כמעט בכל תחום סוציאלי, ארכיטקטוני, אטרקציות, חנויות, מלונות בניו יורק מסעדות וברים ועוד ועוד. בגלל שהביקורים שלנו בניו יורק קצובים בזמן כדאי לנצל את השהות בצורה הנכונה לכם. לא יהיה ניתן לראות ולהתעמק בכל אטרקציה ואטרקציה העולה על רוחכם, בחרו לכם מספר אטרקציות בניו יורק ותהנו מהן. להלן מספר אתרים בניו יורק שלא כדאי לפספס וטיפים כדאיים:
1. Central Park מהפארקים המרשימים שקיימים, ענק, משתרע מרחוב 59 עד רחוב 110. הפארק נפתח ב-1857 ויש לא הרבה מה להציע, גם אם לא תהנו מכל האטרקציות שיש לפארק להציע, קחו לכם כמה שעות וטיילו בו, בשדרות, בסמטאות, בין העצים וליד האגמים השונים, פה ובשם מבצבץ לו בניין מתוך העצים, לעתים מוזיקאי כזה או אחר ינעים את זמנכם, קוסמים ועוד. כמו כן מומלץ להיכנס ולהתרשם בלילה, אבל אל תגיעו לנבכי הפארק ולא לבד, אבל זה כן רומנטי וקסום.
2. טיים סקואר- Time Square, אין מה להכביר במילים. מרכז העולם, ים של נורות ניאונים, מסעדות, אנשים מוזרים, דוכני נקניקיות ודונאטס, ברים, חנויות, המקום עוצר נשימה ומי שיאמר לכם אחרת....בכל אופן כדאי להגיע לטיים סקואר בכל עת אבל אל תוותרו של שעת בין ערביים בו החושך מאיר וגובר על האור, זה הזמן בו הניאונים נדלקים וזה מרשים.
3. HighLine Park, פארק מוגבה כ-7 מטר פלוס מעל מעל הקרקע שנמשך לכ-2.5 קילומטר. בעבר היה בפארק לפסי רכבת. נפתח מספר פעמים, 2009,2011, 2014. פארק מאוד מעניין להיות בו, לא תצטרכו הרבה זמן, ולחובבי צילום אז הפארק כדאי. מרחוב Gansevooet עד רחוב 34.
4. Empire State Building- בניין אמפייר סטייט מהסמלים החשובים של ניו יורק, נפתח ב-1931 בעת תחרות גורדי שחקים בניו יורק. היה לבניין הכי גבוה בעלום כ-40 שנה עד הולדת התאומים. ממוקם בשדרה החמישית ורחוב 34. שתי תצפיות מרהיבות, האחת בקומה 86 שהיא גם תצפית חיצונית והשניה בקומה 106, אין ניו יורק בלי אמפייר סטייט בילדינג.
5. Wall Street, Ground Zero and Battery Park, נכון אלו שלוש אטרקציות שונות אבל אם יש לכם זמן מועט בניו יורק ואתם רוצים להספיק, אז ניתן בהחלט לשללה את שלושתן כי הן באותו אזור, דאונטאון מנהטן. באטרי פארק נקודה חשוב של ניו יורק שם היה מקום המפגש של מהגרים עם ניו יורק, שם בנו סוללות לירות ניסיונות התקפה על ניו יורק כבר מהמאה ה-17, הנקודה הדרומית במנהטן, שם תוכלו לראות את גברת החירות-פסל החירות המקבל את השרים לניו יורק (לפחות בעבר), שם ,וכלו לקחת מעבורת כתומה וידועה אל עבר סטייטן איילנד ולעבור לא הרחק מפסל החירות.
עלו מהפארק על ברודווי וראו את השור המתקיף, פסל שור מברונזה ותצטלמו איתו כראוי, המשיכו בברוודווי עד וול סטריט שם תוכלו לפנות ימינה תחת מבנים בנקים, בתי משפט ובורוסות, הליכה נעימה, או להמשיך ישר עד רחוב ליברטי שם לפנות שמאלה עד גראונד זירו, היכן שהיו התאומים וכעת עומד בגאון בניין החופש המרשים. את כל הסיבוב הזה תוכלו לעשות באיזו דרך שתבחרו. 
6. קחו לכם כמה שעות לתרבות. במנהטן ניו יורק ישנם מגוון עצום של מוזיאונים שלא כדאי להחמיץ. Metropolitan Museum of Art למשל השוכן על השדרה החמישימ ברחוב 79-83 על הצד המזרחי של סנטרל פארק, מתאים גם לילדים ומציג אומנות עתיקה, קלאסית, מודרנית, מכל קצוות תבל. או American Museum of Natrual History שממוקם במערב סנטרל פארק רחוב 77-81, חיות, היסטוריה אמאיקאית ובכלל לרבות דינאוזאורים, (כל זה על רגל אחת כמובן) ילדיכם יאהבו זאת.
7. פיצות. אולי לא תאמינו אבל ניו יורק היא בירת הפיצות של העולם המודרני. אל תוותרו ותאכלו אפילו יותר מסלייס אחד, זה חלק מהחוויה הניו יורקית, קחו לכם איזה משלושל על צלחת נייר ותהנו. יש כמה שהן ברמה גבוה מאוד.
אוקי אלו מספר מאוד מצומצם של אטרקציות בניו יורק המתאימות למאמר בסדר גודל כזה, אלו אטרקציות שלא כדאי לוותר עליהן, הו תיירותיות ומתאימות בעיקר לאלו שהן פעם ראשונה, שניה שניו יורק. בהמשך מאמרים נוספים על ניו יורק וגם טיפים סודיים.נשאר רק דבר אחד לעשות. להנות להנות להנות.

דניאל רייכרhttp://www.cityofnewyork.co.il/

מקור המאמר:<a href='http://www.articles.co.il/article.php?id=175577'> articles.co.il</a>
אודות משרד עו"ד נועם קוריס:

מאמרים פרי עטם של צוות משרד עו"ד נועם קוריס
מאמרם מאת עו"ד נועם קוריס
מאמרים מאת עו"ד נועם אברהם
מאמרים מאת עו"ד נועה מאיר

עו"ד על משרד עו"ד נועם קוריס ושות:

נועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריסנועם קוריס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה