יום שלישי, 30 בנובמבר 2021

נהג להכות את אשתו- תקיפה, פציעה בנסיבות מחמירות, איומים ויידוי חפץ לעבר כלי תחבורה

 פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי (מרכז) כתב אישום כנגד נזאר אבו גאנם (26) מרמלה, בגין תקיפה, פציעה בנסיבות מחמירות ואיומים וכן סיכון חיי אדם בנתיב תחבורה ויידוי חפץ לעבר כלי תחבורה, זאת לאחר שנהג להכות את אשתו בהזדמנויות שונות, ולאחר שפתחה בהליך גירושים ממנו, נהג לשלוח לה הודעות הכוללות קללות ואיומים. בהזדמנות נוספת, סיכן את חייה וחיי אחרים בכך שפגע במכוון עם רכבו ברכבה תוך כדי נסיעה, וכן השליך על רכבה בקבוקי זכוכית תוך כדי נסיעה

ועוד כמה מאמרים:

על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד ציון אבונה, הנאשם נהג להכות את אשתו בהזדמנויות שונות, כאשר לפחות באחת מן הפעמים נדרשה לטיפול רפואי בשל כך בשל פגיעה בעור התוף. במקרים אחרים הותירו מעשיו של הנאשם סימנים וחבלות על גופה. כמו כן, נהג הנאשם להתעצבן ולשבור חפצים בביתם המשותף, וכתוצאה ממעשיו נגרם נזק רב לרכוש בתוך הדירה.

בשנה האחרונה מצויים שני בני הזוג בהליכי גירושין במסגרתם עזבה האישה את הבית עם שני ילדיהם המשותפים. בהמשך לאמור, הנאשם שלח לאשתו בהזדמנויות שונות הודעות דרך אפליקציית WHATSUPP אשר כללו קללות ואיומים רבים. בין השאר כתב: "נשמ[ב]ע באלוהים, ההרוג אותך הפעם הזאת", "תתרחקי ממני שלא תפסידי את החיים שלך", "שרמוטה...זונה...את תשלמי מחיר יקר","יום יבוא ויראה לך מוות... את תשלמי מחיר יקר". במקרים אחרים שלח לה את ההודעות הבאות: "מדוע את זבל עד כך.."," יא תת רמה.. מתפלל לאלוהים שתמות", "הלוואי שתמותי, רקובה שונא אותך, שונא אותך, רקובהוכן: "אם לא תלכי אני יחנוק אותך", "הלכתי למלאך המוות לחפש אותך".

בהזדמנות אחרת, חשד הנאשם כי אשתו מנהלת קשר אינטימי עם אדם אחר. הנאשם נכנס לרכבו ונסע אחר הרכב בו נהגה אשתו. הנאשם פגע במכוון באמצעות רכבו ברכבה של אשתו וזאת בזמן נסיעה. לאחר שאשתו עצרה את רכבה בשל הפגיעה, עצר גם הנאשם את רכבו, ניגשה לעברה החל לדפוק באגרופיו על מכסה המנוע וחלונות הרכב בו נהגה, וזאת תוך שהוא מאיים כי ירצח אותה.  בשלב זה המשיכה האישה בנסיעתה, כשהנאשם נוסע במקביל אליה ומסמן לה לעצור תוך שהוא מאיים עליה בתנועות אקדח. בהמשך, השליך הנאשם שלושה בקבוקי זכוכית לעבר חלון הנהג של הרכב שבו נהגה ואלו התנפצו על חלון הנהג. בנוסף, הסיט את רכבו תוך כדי נסיעה כך שנצמד לרכבה של אשתו ואילץ אותה לרדת לשוליים. לבסוף, הגיעה האישה לאזור בו הייתה ניידת משטרה ועצרה את רכבה, ואילו הנאשם נמלט מהאזור.

בגין האמור הוגש כנגד אבו גאנם כתב אישום בעבירות של סיכון חיי אנשים במזיד בנתיב תחבורהיידוי חפץ אחר לעבר כלי תחבורה, תקיפה הגורמת חבלה ממשית בנסיבות מחמירות, פציעה בנסיבות מחמירות ואיומים.

במקביל לכתב האישום, הוגשה כנגד הנאשם גם בקשת מעצר, בה ציינה עו"ד אבונה: "המשיב סיכן את ביטחון הציבור באופן נהיגתו אשר סיכנה את א.א ואחרים, שרק בנס לא הסתיימה בפציעה חמורה שלה.... זה המקום לציין כי העבירות המיוחסות למשיב מעידות על מסוכנתו המובהקת, וכי מחומר הראיות עולה חשש ממשי באשר לביטחונה האישי ושלומה של ... הניסיון מלמד כי במקרים כאלו יש לבחון בקפדנות ובחומרה את עילות המעצר, משעה שחיי אדם מונחים על הכף. לפיכך קם פוטנציאל מסוכנות מוחשי וממשי בעניינה.."

כמו כן הוגשה במקביל גם בקשה לחילוט רכבו של הנאשם אשר שימש אותו לביצוע חלק מן העבירות המיוחסות לו.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה