יום שלישי, 9 בנובמבר 2021

13 כדורים מטווח קצר- חניון של מגרש כדורגל

פרקליטות מחוז ת"א (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום כנגד אחמד אלעביד (24) מלוד, בגין ניסיון רצח, ירי מנשק חם באזור מגורים, חבלה חמורה בכוונה מחמירה ועוד. זאת לאחר שהנאשם ירה לעבר אדם עמו הסתכסך 13 כדורים, תוך כדי נסיעה על קורקינט ובסמוך למגרש כדורגל בו שהו ילדים רבים

הצטרפו לקבוצת הפייסבוק פורטל עורכי דין נועם קוריס

 ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס על תביעה ייצוגית ומיליוני שקלים לציבור - מיינט הרצליה

עו"ד נועם קוריס כותב ברשת קו עיתונות

עו"ד נועם קוריס מבזק לייב

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד פנינה לוי, בין הנאשם למתלונן התגלע סכסוך. לאור האמור, ביום ה 24.9.21 הצטייד הנאשם באקדח, כובע ומסיכת פנים והחל לחפש אחר המתלונן בעודו רכוב על קורקינט. סמוך לשעה 00:30 הגיע הנאשם לחניון ברחוב השרון בת"א והמתין למתלונן. באותה השעה המתלונן נסע ברחבי העיר עם אדם נוסף, אז התקשר אליהם אדם אחר וקבע עימם ברחוב השרון בסמוך למגרש כדורגל. עם הגעתו של המתלונן למקום המפגש יצא מהרכב ונעמד לצדו. מיד לאחר מכן יצא הנאשם מהחניון בו המתין, תוך כדי נסיעתו על הקורקינט שלף אקדח וירה לעבר המתלונן 13 כדורים מטווח קצר. הילדים הרבים ששהו באותו הזמן במגרש הכדורגל הסמוך החלו לנוס על נפשם ולחפש מקום מסתור. לאחר הירי המשיך הנאשם בנסיעתו עד לאחד הרחובות הסמוכים ונמלט באמצעות רכב מהמקום, זאת למרות שהוא אינו מחזיק ברישיון נהיגה וכי בהתאם להחלטת בית המשפט הוא פסול מלקבל רישיון.

כתוצאה מהירי הובהל המתלונן לבית החולים, אושפז במחלקה לטיפול נמרץ ונותח מספר פעמים.

בבקשה למעצר עד תום ההליכים שהוגשה במקביל טענה עו"ד לוי כי: "המשיב, בעטיו של סכסוך, יורה באמצעות אקדח לפחות 13 יריות לעברו של המתלונן, מטווח קצר, בטבורה של עיר, פסע ממקום משחקם של אנשים וילדים, כאשר הוא אדיש לעוברי האורח התמימים. אך בדרך נס החטיאו היריות ולא פגעו בעוברים ושבים. למותר לציין, כי מסוכנותו של המשיב אינה רק כלפי המתלונן והעדים, אלא אף כלפי כלל הציבור, נוכח דפוסי המסוכנות המובהקים העולים ממעשיו."

עו”ד נועם קוריס בעל תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות’ עורכי דין עוסק בייצוג משפטי ותביעות ייצוגיות מאז שנת 2004.

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה