יום חמישי, 25 בנובמבר 2021

דחף את בת זוגו מהגג, כתב אישום בגין ניסיון לרצח

 פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי מרכז כתב אישום כנגד שאול קרני(32)  מהיישוב עץ אפרים, בגין ניסיון לרצח של בת זוגו ואם ביתו אשר בוצע בשנת 2018 ועליו התוודה לאחרונה תוך שהוא מסגיר את עצמו למשטרה

ועוד כמה מאמרים:

על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש על ידי עו"ד אביטל פינק, הנאשם והמתלוננת היו בני זוג אשר הכירו בקולומביה, מקום מגוריה של המתלוננת, ולהם ילדה משותפת קטינה. ביולי 2018 הגיעה המתלוננת עם ביתה לישראל על מנת לבקר את הנאשם, ושלושתם התגוררו בבית אימו. באחד הערבים עלו השניים לגג הבניין וקיימו שיחה על יחסיהם. בשלב מסוים, כשהיא עומדת בסמוך למעקה עם גבה אל הנאשם, דחף אותה הנאשם מן הגג וגרם לנפילתה בכוונה להביא למותה. כתוצאה מן הנפילה נפצעה המתלוננת באורח קשה ונגרמו לה חבלות מרובות בגינן נאלצה לעבור ארבעה ניתוחים, כאשר עד היום היא סובלת מקשיים נפשיים ופיזיים. כחודש לאחר האירוע על מנת לאתר את המתלוננת ולהמיתה, ביים הנאשם תאונת דרכים בעקבותיה פונה באמבולנס לבית החולים, בו אושפזה המתלוננת אותה עת. משלא איתר את המתלוננת בחדר המיון, עזב את בית החולים.

במקביל לכתב האישום הוגשה בקשת מעצר בה ציינה עו"ד פינק כי לאחרונה הגיע הנאשם לתחנת המשטרה, והודה במיוחס לו וכן בחלוף הזמן שעבר, ועם התייצבות במצבה הרפואי, הצליחה המתלוננת למסור הודעה מפורטת אודות האירוע."



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה