יום ראשון, 26 בדצמבר 2021

הותרו לפרסום שמותיהם של נותני החשודים במתן שוחד בעיריית אילת

הודעה מטעם הפרקליטות:

בית המשפט המחוזי בב"ש התיר לפרסום את שמם של אבי מסס וחברת האבטחה פלמ"ח שבבעלתו בגין מתן שוחד בסך של כ-300 אלף ₪  לראש אגף הספורט בעיריית אילת, יעקב מלכה. כתב האישום מייחס ליעקב מלכה עבירות של קבלת שוחד, מרמה והפרת אמונים ועבירות מרמה ותחבולה לפי פקודת מס הכנסה. אבי מסס והחברה מואשמים במתן שוחד, מרמה והפרת אמונים וניהול ספרי חשבונות כוזבים.

ועוד כמה מאמרים:

      President Isaac Herzog met with the Prime Minister...
·       תביעה ייצוגית ואכיפה אזרחית
·    מיכאל פן למעצר בית, לא יוסגר בינתיים לארה"ב תיווך ...
עיצום כספי על חברת דואר ישראל בע"מ בגין הפרת הוראת..
רשות המסים החרימה רכבי יוקרה בג'דיידה, מכר ואבו סנאן

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכי הדין שלום שיפר וברוך יעקבי, בעת שמלכה כיהן בתפקיד מנהל אגף הספורט בעיריית אילת, הוא שימש במקביל מנהל אירועים במשחקי הכדורסל מטעם חברת פלמ״ח, אשר קיבלה מימון מעיריית אילת עבור אבטחת המשחקים של קבוצת הפועל אילת.

מכתב האישום עולה, כי מלכה קיבל בעשרות הזדמנויות שוחד בסכום כולל של כ-300 אלף ₪, בתפקידו כמנהל אירוע במשחקי הכדורסל של הפועל אילת. כספי השוחד ניתנו למלכה, הן בגין ניהול אירועי אבטחה שמהווים פעולה הקשורה במילוי תפקידו של מלכה בעירייה, והן על מנת שמלכה יפעל להיטיב עם חברת פלמ"ח ואבי מסס. מלכה המשיך לשכור את שירותי האבטחה מחברתו של מסס, חרף זכייתה של חברה אחרת במכרז.

עוד עולה מכתב האישום, כי החברה ומנהלה שילמו למלכה חלק מהשכר באמצעות בניו, זאת במטרה להפחית את חובות המס. כמו כן, ניהלה חברת האבטחה ספרי חשבונות כוזבים בכוונה להשתמט מתשלום מס כחוק.

 

כתב האישום הוגש לאחר דחיית טענותיהם של הנאשמים בשימוע.   

החקירה בוצעה ע"י יחידת הונאה דרום במשטרת ישראל.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה